Главните предности поврзани со аутсорсинг логистика
За компаниите кои продаваат производи онлајн, ефикасното управување со логистичките услуги и магацинските текови е главен конкурентен фактор и има директно влијание врз деловните трошоци и индиректно влијание врз задоволството на клиентите.
Нудењето квалитетни стоки по конкурентна цена повеќе не е доволно за да се позиционира на пазар кој се карактеризира со сè поразновидни понуди и силна конкуренција: всушност, персонализираното купување со различни опции и во однос на времето и начините на испорака е клучна важност за привлекување нови клиенти и задржување на оние кои веќе се ваши клиенти. Не сите е-продавници, особено во почетната фаза, имаат добро опремени структури и доволен персонал за да се справат со овие промени на таков динамичен пазар. Затоа, логистиката од трета страна е често најдобриот одговор за задоволување потрошувачите.
Што е аутсорсинг логистика (или логистика од трета страна)? Терминот се однесува на одлуката за аутсорсинг на управување со сопствен магацин, транспортни услуги и испорака на производите на надворешен партнер специјализиран за оваа област.
Тоа е стратегија што ја усвојуваат се повеќе компании за е-трговија, големи и мали, кои имаат потреба да се справат со постојаниот раст на онлајн купувањата - +11% во 2022 година, според последниот европски извештај за е-трговија - и кој ги принудува дигиталните продавници да се префрлат од традиционалните модели управувани од сопствената куќа кон пософистицираните модели на аутсорсинг способни да го оптимизираат синџирот на производство и да се справат со зголемената побарувачка (на пр. врвно управување).
- Аутсорсинг логистиката ќе достигне промет од 67,2 милијарди евра во 2019 година до над 78 милијарди евра во 2025 година.
- 65% од потрошувачите кои купуваат производи преку Интернет ја завршуваат трансакцијата само откако ќе ги проверат условите за испорака.
Придобивките од логистиката од трета страна
Според податоците кои неодамна ги објави Statista, аутсорсинг логистиката е идеално решение за малите и средните претпријатија, е-трговија и старт-ап и ќе продолжи да расте во наредните години, од 67,2 милијарди евра во 2019 година до над 78 милијарди евра до 2025 година, нагласувајќи ја потребата компаниите да доверат дел од производствениот синџир на специјализирани компании способни да понудат високи стандарди на услуга. Но, кои се придобивките?
Намалување на трошоците. Компанијата која сака да управува со внатрешната структура, од складирање до испорака на производи, мора да предвиди големи инвестиции во инфраструктурата и зградите, софтверот за Систем за управување со складиште (WMS) и обука на персоналот. Бидејќи ова е значајна заложба во однос на планирањето и финансиите, а не е во овластување на сите компании, особено на оние во почетната фаза, логистичките услуги од трети страни може да бидат успешен избор: доверување на управувањето со магацинот, транспорт и испорака на партнери со широко распространети мрежи и јасно формулирани, ефикасни и тестирани структури, ви овозможува да ја модулирате услугата во зависност од потребите на клиентот и расположливите ресурси.
Оптимално управување со складиштето. Еден од најделикатните аспекти на поседување онлајн продавница е управувањето со залихите, враќањето и зголемувањето на просторот потребен за складирање стоки за време на периоди на најголема побарувачка. Користењето складиште од трета страна може да понуди важни предности: прво, ви овозможува брзо да реагирате на потребите на пазарот, да ги оптимизирате процесите на складирање и испорака поврзани со управувањето со документи, со што се оптимизираат просторот и времето.
Подобрување на услугата. Според студијата спроведена во САД од страна на Националната федерација за малопродажба, 65% од потрошувачите кои купуваат производи преку Интернет ја завршуваат трансакцијата само откако ќе ги проверат условите за испорака. Затоа, услугата има силно влијание врз одлуката за купување производ: времето на испорака, политиките за враќање и можноста за прилагодување на пакувањето се само некои од аспектите што можат да влијаат на процесот на купување. Употребата на соодветни алатки и технологии е од суштинско значење за синџирот на снабдување, способна да влијае на продуктивноста на компанијата. Поради оваа причина, софтверот што овозможува ажурирање на состојбата на залихите и информациите за обработка на нарачките во реално време, правејќи ја видливоста на следењето и другите детални информации достапни за корисниците. Изборот на специјализиран партнер ви овозможува да имате непосреден пристап до квалитетни алатки, почнувајќи од ИТ алатки способни да интегрираат логистика и процеси за управување со складиштето за да им понудат на клиентите точни информации во реално време.
Трендови во аутсорсинг логистика
Секој кој избира аутсорсинг логистика може да смета на значителни придобивки во однос на ефикасноста и оптимизацијата на ресурсите, но тоа не е сè: оваа стратегија постојано се развива и им овозможува на малите бизниси да запознаат нови начини на управување со активностите и да ги искористат клучните трендови во индустријата, како што се:
Раст на автоматизирани процеси. Меѓу трендовите во логистиката од трета страна, сè поцентрална улога заземаат автоматизираните процедури способни да го држат под контрола производствениот процес на дадена нарачка. Вештачката интелигенција и софтверот што ги интегрира информациите за залиха во складиштето и следењето на пратката се идеални избори што можат да ја зголемат ефикасноста на производството.
Одржливост. Зголемената свест и интерес за еколошки прашања и одржливост од страна на потрошувачите и брендовите, секогаш поориентирани кон пакување со еколошки материјали, станува клучен фактор во изборот на даватели на логистички услуги: тренд кој не може да се игнорира и поттикнува компаниите да ги оптимизираат нивните процеси.
Потрошувачите стануваат сè попребирливи и повнимателни кон квалитетот на услугите, што прави компаниите да посветуваат сè поголемо внимание на искуството на клиентите. Следењето на пратките во реално време, приспособените опции за испорака, брзата и точна помош и можноста за избор на време и методи за испорака и враќање сега се од суштинско значење за позиционирање на високо конкурентниот пазар.
Е-трговијата за малите и средни претпријатија неможат да најдат решенија способни да обезбедат соодветни и навремени одговори на барањата на нивните клиенти. Mail Boxes Etc. е идеален партнер за приспособена логистика која е во согласност со вашите деловни потреби, со флексибилни и автоматизирани решенија - од едноставна испорака до собирање и враќање, од складирање до печатење документи и професионално пакување.
Контактирајте го нашиот центар MБE и откријте ги сите професионални решенија прилагодени на вашиот бизнис!