• Кои се стратегиите и мерките што може да ги имплементира бизнисот за е-трговија за да ги оптимизира трошоците за испорака додека нуди квалитетна услуга.

За бизнис со е-трговија, оптимизирањето на трошоците за испорака на продадените стоки е од примарна важност.

Растот на онлајн продажбата забележан ширум светот во последниве години им овозможи на онлајн бизнисите да ги прошират и консолидираат своите понуди на производи, но во исто време доведе до потреба да се инвестира во прилагодување на процесите поврзани со логистиката, како што се складирање и транспорт, со цел брзо да реагираат на променливите навики и потреби на сè побројнате клиенти. Трошоците за испорака се еден од елементите кои имаат најголемо влијание врз финансиските извештаи на компаниите кои продаваат онлајн, а најчесто им се доверуваат на куририте и специјалистите за логистика кои имаат суштинска задача, навремено пристигнување на производот до неговата дестинација на начин утврден во фазата на купување. Ова е последната фаза од процесот кој, доколку се води професионално, може да придонесе за развој на профитабилен бизнис, но и да го води изборот на оние кои купуваат онлајн: според податоците обезбедени од Институтот Бајмар, 45% од потрошувачите кои започнуваат онлајн купување без да го завршат (феномен познат како „напуштање на количката“) го прават тоа затоа што мислат дека трошоците за испорака се превисоки, а 22% се откажуваат и ја напуштаат количката поради пребавното време за испорака. Затоа, за компаниите станува важно да ги оптимизираат трошоците за испорака потпирајќи се на надворешни специјалисти, а во исто време да се обидат да го минимизираат влијанието на несоодветното управување врз крајниот корисник преку усогласување на логистичките процеси со потребите на корисниците за да понудат брза испорака, доверливо време и персонализација на услугата. Да ги погледнеме заедно стратегиите што можат да ги спроведат онлајн продавниците за да се случи ова:

  • 75% од корисниците на интернет купиле стоки или услуги преку Интернет во последните 12 месеци.
  • Во моментов, обемот на онлајн купувања расте за повеќе од 10% годишно.

Стратегии за оптимизирање на трошоците за испорака

Според истражувањето спроведено од Еуростат, 75% од потрошувачите кои редовно користат интернет купиле стоки или услуги преку интернет во последните 12 месеци; а најновиот европски извештај за е-трговија наведува дека обемот на онлајн купувања во Европа моментално расте со над 10% на годишно ниво. Ова се значајни бројки кои, од една страна, го истакнуваат потенцијалот на постојано проширување на продажниот систем, но од друга страна, ги обврзуваат претприемачите да направат разумни инвестиции и внимателно да ги планираат сите фази од производниот синџир: за некои претпријатија, трошоците за управување со стоки остануваат високи, а влегувањето на пазар каде што конкурентите можат да понудат исклучително поволни услови за испорака е далеку од лесно. Всушност, постојат голем број фактори кои се вклучени во играта - тежината, големината на пакетот и видот на пакетот: ајде да ги разгледаме детално.

Големина и тежина. Основната тарифа најчесто се пресметува врз основа на волуменска тежина, т.е. односот помеѓу вистинската тежина и димензиите на пратката. Ова може да варира помеѓу куририте.

Дестинација. Дестинацијата на пратката влијае на цената што ја наплаќа курир. Пресметката се врши со одредување на локацијата на примачот и местото на прием на стоката. За овие области, т.н зони, важат различни тарифи кои може да ја зголемат крајната цена.

Вид и пакување на стоката. Значајно влијание врз конечната стапка има и вредноста на содржината на испораката. За испорака на шишиња вино, уметнички дела или вредни производи воопшто може да биде потребно посебно пакување, осигурување или специфична документација, што ќе ги зголеми трошоците за курирската услуга.

Како најдобро да се оптимизираат трошоците за пратката? Најпрофитабилниот начин е секој пат да ја изберете услугата која најдобро одговара на вашите потреби, според барањата на секој клиент. Еве неколку корисни совети за намалување на овој трошок и за подобрување на ефикасноста и конкурентноста на вашиот бизнис:

  1. Поврзете ја големината на пакувањето со производите. Подобрувањето на односот големина/тежина во зависност од видот на продадената стока е можно и овозможува да се добијат многу придобивки: пред сè, потребно е внимателно да се анализираат карактеристиките на производите и да се избегнат претерано големи кутии и пликови - избор што би довел на потребата да се вметнат внатрешни материјали за пакување, што резултира со зголемување на тежината. Брановидни кутии, кои се малку поголеми од предметот што се испраќа, значат дека содржината нема да се оштети и ќе се користи само пакувањето што е навистина потребно: воздушните перничиња и меурите се идеални решенија за да избегнете дополнителна тежина со тоа што ќе ги добиете најповолните цени од куририте. Функционално решение за е-трговија може да биде аутсорсинг на услугата, потпирајќи се на професионалци кои можат да понудат широк спектар на услуги и цени кои се разликуваат во зависност од вашите потреби.
  2. Изберете го операторот во зависност од дестинацијата. За бизнис со е-трговија што продава и домашно и на меѓународно ниво, од суштинско значење е внимателно да се разгледа патеката по која стоките мора да стигнат до нивната дестинација и да се земе предвид можноста за користење на услугите на повеќе курири, без разлика дали се меѓународни играчи или локални компании. Во овој контекст, важно е да се разгледа можноста за користење на услугите на мулти-курирските играчи кои се способни да понудат конкурентни цени: компаниите кои имаат широка меѓународна мрежа на места за собирање и испорака нудат дополнителни предности во смисла на практичност и персонализација на услугата.
  3. Автоматизирајте етикетирање и следење. Организацијата која стои зад испраќањето пакет има значително влијание врз трошоците на онлајн продавницата. Квалификуван персонал и соодветна обука за организирање документи, печатење и етикетирање и следење на стоките се суштински аспекти на бизнисот со е-трговија. Покрај тоа, прибегнувањето кон надворешни компании кои работат со современи технологии и алатки може да ги оптимизира трошоците за испорака и да помогне да се намали ризикот од грешки, обезбедувајќи висок квалитет на услугата.
  4. Грижете се за пакувањето. Изборот и квалитетот на пакувањето е директно поврзан со видот на стоката што треба да се испорача. Деликатната стока, како што е случајот со шишињата за вино за транспорт, мора да се пакува со посебно внимание за да се избегне оштетување и да се обезбеди соодветна заштита за време на транзитот. Сепак, неопходно е да се има висококвалификуван персонал и висококвалитетни материјали за пакување: и во овој случај, добра практика е да се изврши нарачка на задачата, доверувајќи ја на специјализирани компании со професионализам и знаење способни да ги задоволат потребите поврзани со видот на стоката.

Mail Boxes Etc. е идеален партнер за оптимизирање на трошоците за националниот и меѓународниот транспорт, со широк спектар на решенија способни да го подобрат искуството за купување на корисникот.

Изберете го MБE и искористете ја уникатна и флексибилна услуга, со специјално развиена амбалажа, избрана врз основа на видот на стоката и прилагодена на потребите на вашата компанија и вашите клиенти!