Најдобри практики и практични совети за зголемување на конверзиите во е-трговија.

Растот на онлајн купувањето и еволуцијата на е-трговијата го направија светот на дигиталниот маркетинг сè поконкурентен, принудувајќи ги компаниите да ги подобрат своите процеси и стратегии за да се приспособат на промените на пазарот и новите трендови на купување.

Конверзијата е приоритет за оние кои сакаат да продаваат онлајн. Затоа станува сè поважно да се имплементираат нови алатки и пристапи за поттикнување на клиентите да купуваат производи и услуги. Стапката на конверзија на бизнис со е-трговија може да се смета за најзначаен индикатор за проценка на повратот на инвестицијата (ROI): врз основа на извештајот Unbounce, тој обично паѓа во опсег од 2% до 4%. Во 2021 година, сепак, достигнува 5,2% во сите сектори за онлине купување. Сепак, најновите бројки на IRP покажуваат намалување од 0,91% од година во година во просечната стапка на конверзија во е-трговија. Оваа промена ја нагласува потребата компаниите значително да интервенираат во нивните маркетинг кампањи и да се потпрат на партнерите за да го направат управувањето со нивниот онлајн бизнис поефикасно.

Стапките на конверзија на е-трговија обично се во опсег од 2 до 4% за повеќето сајтови кои примаат милиони посетители секој ден.

Според најновите податоци на IRP, просечната стапка на конверзија во е-трговија се намалила за 0,91%, од 1,65% на 1,64%.

Стратегии за подобрување на конверзиите во е-трговија

Стапката на конверзија во областа на е-трговија го покажува процентот на посетители на веб-страниците кои вршат одредена акција, т.е. односот на завршени трансакции во сесии.

Без разлика дали се работи за купување, пополнување формулар за генерирање на потенцијални клиенти, претплата на билтен или контактирање на службата за корисници, однесувањето на онлајн купувачите нуди увид во интеракциите на нивните веб-локации. Овие податоци се клучни за разбирање што понатаму ќе помогнат во оптимизирање на обемот на продажба.

Постојат многу стратегии што може да се имплементираат за да се подобри стапката на конверзија на вашата веб-страница:

Користење на влијателен дизајн. За веб-страната да биде навистина ефективна, таа мора да има привлечни и висококвалитетни слики и видеа. Способноста да се привлече вниманието на посетителите во рок од неколку секунди е клучна во процесите на онлајн продажба: фокусирањето на влијателен и убедлив дизајн кој вклучува големи слики на почетната страна и информативни видеа на страниците на производите ќе помогне да се создаде позитивен впечаток кај потрошувачите, помагајќи им да разберат што купуваат и полесно да ги завршат своите набавки.

Подобрување на услугите на клиентите. Според Meta for Business, 52% од онлајн потрошувачите го прават својот избор за бренд врз основа на искуствата на другите клиенти: значителен број потрошувачи имаат тенденција да ги напуштат купувањата од брендови кои нудат неефикасна услуга за клиентите, претпочитајќи да изберат други брендови наместо тоа, кои нудат позадоволително искуство приспособено на нивните потреби, дури и ако тоа доаѓа по повисока цена. Ефективно решение за подобрување на нивото на задоволство на клиентите може да биде имплементацијата на софтвер способен да одржува директна комуникација со корисниците: разговорот во живо и четботите се меѓу новите трендови кои можат значително да ја подобрат интеракцијата со клиентите преку обезбедување навремени одговори, дури и надвор од редовното работно време. Подобрувањето на услугите на клиентите во бизнисот со е-трговија е од суштинско значење за да се зголеми ефикасноста на секој процес, од испораката на стоката до услугата по продажбата. Ангажирањето специјалисти специјализирани во оваа област може ефективно да го намали времето потрошено за решавање на непредвидени ситуации, да ги задоволи барањата на корисниците од првиот повик и интелигентно да управува со процесите за следење

Оптимизирање на корисничкото искуство на веб-страницата. Подобрувањето на корисничкото искуство на веб-страната може да биде еден од најефикасните начини за подобрување на конверзијата на веб-страницата за е-трговија. Оптимизирањето на навигацијата и структурата на страницата им овозможува на посетителите брзо и лесно да ги најдат саканите информации и производите што ги бараат. Според студијата спроведена од Retail Systems Research, 52% од потрошувачите изразуваат незадоволство поради бавно вчитување страници на производи или комплицирани процедури за наплата. Докажано е дека повеќе од 90% од корисниците ги напуштаат сајтовите кои се премногу бавни, претпочитајќи конкуренти или воспоставени пазари како Амазон. Намалувањето на бројот на полиња што треба да се пополнат за време на процесот на нарачка или обезбедувањето различни начини на плаќање се две стратегии што може да се прифатат за да се постигне успех во задржувањето или стекнувањето нови клиенти, а со тоа да се одржи конкурентноста на онлајн пазарот.

Оптимизирање за мобилни уреди (или mobile first). Мобилното искуство игра важна улога во процесот на продажба и може да доведе до значителен напредок. Според eMarketer, мобилната трговија постојано расте и минатата година достигна речиси 436,7 милијарди долари, што претставува приближно 40% од целата продажба на е-трговија.

Ова значи дека оптимизацијата на мобилната страница стана главна цел што треба да се следи доколку сакате да ја достигнете целната публика и да го подобрите целокупното искуство за купување. Ефикасната стратегија за позитивно влијание врз конверзиите на мобилната е-трговија вклучува зголемување на големината на фонтот на страницата, оптимизирање на брзината на веб-страницата и компресирање на слики.

Зголемување на опциите за плаќање и испорака. Од една страна, рационализирањето на процесите е корисно за подобрување на навигацијата на веб-страниците. Од друга страна, кога станува збор за оптимизирање на чекорите за наплата, може да биде корисно да се воведат дополнителни чекори и опции за да се понудат нови начини на плаќање и испорака. Инкорпорирањето на доверливи услуги за следење може значително да го зголеми задоволството на клиентите и да обезбеди точни и ефикасни податоци: на пример, интегрирањето на платформа за управување по продажбата ви овозможува да ги следите сите испорачани нарачки, да ги автоматизирате процесите и да испраќате персонализирани и ажурирани статусни пораки за нарачките, а со тоа да ја оптимизирате работата со клиентите.

Попусти и промоции. Вклучувањето на попусти и промоции во купувањето е многу ефикасен начин за да се привлечат купувачите кон брендот и да се мотивираат да купат. Според податоците обезбедени од RetailMeNot, речиси 75% од потрошувачите ги сметаат промоциите како одлучувачки фактор што влијае на нивниот избор на локација за купување и видот на производи што сакаат да ги купат.

Друг пристап што го подобрува искуството за купување и ги оптимизира конверзиите во бизнисите со е-трговија може да биде понудата бесплатна испорака: високите трошоци за испорака се често меѓу главните причини што ги тераат корисниците да ги напуштат своите корпи за купување преку Интернет, додека бесплатната испорака, заедно со купони и попусти служи како убедлива стимулација која ги мотивира клиентите да трошат повеќе.

Испраќањето на последователна е-пошта е многу ефикасно во воспоставувањето врски со потрошувачите. Овие е-пораки извршуваат повеќе функции, вклучувајќи и испраќање потсетници до корисниците кои ја напуштиле својата кошничка, повикувајќи ги да го завршат купувањето или едноставно контактирање со клиентот откако ќе нарачате за да изразат благодарност со персонализирани пораки. За да се подобри стапката на конверзија на бизнисот за е-трговија, сегментирањето на клиентите врз основа на специфични критериуми може да биде корисно. На пример, тие можат да се сегментираат врз основа на претходните набавки или покажаниот интерес за одредени производи, за да понудат подобро корисничко искуство, влијание и да одговорат на насочен начин на потребите на клиентите.

Решенијата за е-трговија на MБE, кои се дигитални, флексибилни и приспособливи, им помагаат на компаниите да ги забрзаат и поедностават сите нивни процеси. Ова се претвора во задоволувачко и непречено искуство за купување за клиентот, помагајќи да го оптимизирате вашиот онлајн бизнис и да ги постигнете најамбициозните резултати.

Растете го вашиот онлајн бизнис со дигитални решенија на MБE!