Брендирање и корпоративен идентитет

Многу често, изборот на производ или услуга на потрошувачите е прашање на навика.
Кога се соочуваат со голема разновидност, луѓето го избираат тоа што го познаваат. Да се ​​направи бизнис или бренд препознатлив започнува со градење на идентитет.

Создавањето лого, бои, фонтови и елементи за користење во вашите производи и рекламни визии е од клучно значење за поставување на темелите за успешен бренд што понатаму можете постојано да го спроведувате.

Верувајте им на професионалците на MБE кои ќе ви помогнат да започнете или повторно да го стартувате вашиот бизнис, со ефективна и карактеристична визија и идентитет.

Елементи на корпоративниот идентитет:

  • Лого
  • Фонт
  • Бои
  • Симболи, графички елементи
  • Веб-страница
  • Печатени материјали (визит-картички, меморандуми, пликови, налепници, тетратки, пакување на производи, каталози, брошури, папки итн.)
  • Униформи
  • Канцелариски дизајн
  • Вредности и мисија на компанијата